Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Dreamhack

I november beräknades ungefär 50 000 gamers vallfärda till Jönköping för att delta i Dreamhack, Lanens LAN. SJ, som säljer resor under parollen ”Vem du än är, vart du än ska” tyckte såklart att de borde ta tåget dit.
Så vi gjorde en kampanj specialskriven på gaminglingo, för att flörta med primärmålgruppen.

Arbetsgrupp

  • Creative Director, TBWA Stockholm
    Kalle Widgren
  • Copywriter, TBWA Stockholm
    Lina Franzon
  • Art Director, TBWA Stockholm
    Martin Baude
  • Art Director, TBWA Stockholm
    Sofia Nordström
  • Projektledare, TBWA Stockholm
    Per Olholt
  • Producent, TBWA Stockholm
    Tobias Bergenwall
  • Produktionsledare, TBWA Stockholm
    Pernille Nylén-Janze
  • Formgivare, TBWA Stockholm
    Alexander Eriksson
  • Chef Marknad och Kundupplevelse, SJ
    Maria Höglund
  • Marketing Manager, SJ
    Marie Schenning
  • Copywriter, TBWA Stockholm
    Johannes Ivarsson
  • Art Director, TBWA Stockholm
    Alexander Fredlund
  • PR, TBWA Stockholm
    Louise Sallander