Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

The Swedish Number

Motivering:

Lika enkelt och genialiskt som det är svårt. Att genom mobilens mest basala funktion, det personliga samtalet, lyckas sprida ett budskap om öppenhet och yttrandefrihet över hela världen. Vi sträcker alla på oss lite extra och välkomnar Svenska Turistföreningen och Swedish Number upp på scenen.

Arbetsgrupp

  • Executive Creative Director
    Björn Ståhl
  • Art Director
    Gustav Westman
  • Account Director
    Joachim Ewert
  • Head of Planning
    Josefin Billström
  • Planner
    Julia Blomquist
  • Copywriter
    Magnus Ivansson
  • Generalsekreterare, Svenska Turistföreningen
    Magnus Ling
  • PR-byrå
    Cohn&Wolfe Stockholm
  • Projektledare, Cohn&Wolfe Stockholm
    Tero Marjamäki, Cecilia Lindqvist
  • PR-byrå
    Grey PR NYC
  • President Activation & PR
    Amy Tunick


  • Digital byrå
    Digital Services
  • Projektledare
    Henrik Österman