Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Nominerade: Fall in love with H&M Home

I sin första globala kampanj lanserade H&M Home det nya konceptet "Fall in Love with H&M Home". Briefen var att lyfta både varumärket och säsongens nya inredningsdetaljer. För att knyta an till koncept och story, där produkterna tycks spela lite väl stor roll i kundernas liv, släpptes kampanjen i samband med alla hjärtans dag.

Arbetsgrupp

  • Global Head of Brand Experience
    Camilla Henriksson, H&M HOME
  • Manging Director
    Ida Lindahl, H&M HOME
  • Head of Marketing & Communications
    Lisbeth Grapengiesser, H&M HOME
  • Head of Design
    Evelina Kravaev Söderberg, H&M HOME
  • Marketing Project Manager
    Karin Österman, H&M HOME
  • Communications & Product Coordinator
    Julia Sølver, H&M HOME
  • Art Buyer
    Kristina Willmar, H&M HOME

  • Kristina Willmar, H&M HOME
  • Frank Hollingworth
    Executive Creative Director, KING
  • Martin Sööder
    Copywriter, KING
  • Peter Preisler
    Client Director, KING
  • Per Wilson
    Strategist, KING
  • Casper Bromé
    Planner, KING

  • Planner, KING
  • Director
    Martin Werner, Bacon
  • Executive Producer
    Mette Jeermin, Bacon
  • Producer
    Axel Herlin, Bacon
  • Director of Photography
    Kasper Tuxen, Bacon
  • Editor
    Peter Brandt, Bacon

  • Peter Brandt, Bacon
  • Agency Producer
    Anna Granditsky, Strange Cargo
  • Production Manager
    Tee Lapan, Strange Cargo