Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Nominerade: Shake product before use

Vi fick höra från sådana som vet saker hur viktigt det är att en produkt tydligt syns inom två sekunder och att en film helst ska vara max 9 sekunder i dagens medielandskap. Inga problem, tänkte vi, då finns det ju massor med tid över för att bygga en historia och slänga in lite nyttig konsumentinformation om att produkten ska skakas också.

Arbetsgrupp

  • Executive Creative Director
    Martin Ringqvist, Oatly Department of Mind Control
  • Creative Director
    Oskar Pernefeldt, Oatly Department of Mind Control
  • Art Director
    Julius Tuvenvall, Oatly Department of Mind Control
  • Content Producer
    Karolina Friberg, Oatly Department of Mind Control
  • Production Manager
    Lisen Axelsson, Oatly Department of Mind Control
  • Agency/Brand producer
    Magnus Kennhed
  • Directors
    Torbjörn Martin/Artur Wolgers, B-Reel Films
  • Producer
    Mats Wolgers, B-Reel Films
  • DOP
    Daniel Takacs, B-Reel Films
  • Art Director
    Maja-Stina Åsberg, B-Reel Films
  • Stylist
    Hilda Junker Lundin, B-Reel Films
  • Grading
    Joakim Rissveds, B-Reel Films
  • Executive Producer
    Lia Eliasson, B-Reel Films
  • Editors
    Torbjörn Martin/Artur Wolgers, B-Reel Films
  • Online/Special VFX
    Wille Rising
  • Sound House
    Calle Buddee Roos, Ponytail
  • Music Composer Contact
    Cilla Skarin, KPM