Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här > Skicka in dina bidrag här >
I en samtalsserie fördjupar sig Diana Uppman i hur uppdragsgivarna bakom årets Guldägg tänker kring sina vinnande bidrag. Hur köper man kreativitet, vilket resultat ger det och hur får man till ett drömsamarbete mellan byrå och kund?
Pontus Ekström om kommunikation som en god investering