Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

A–Z – Namn och visuell identitet

Motivering:
En identitet som grep tag och övertygade. Inte bara för sin uppenbara och sympatiska enkelhet, men för att det mänskliga fick ta plats. För att den personliga resan är viktigare än varumärket, för att ambition är viktigare än produkt. Och för att vikten av ett starkt varumärke ändå är så uppenbar.

Arbetsgrupp

  • CEO / Creative Director
    Anders Kornestedt
  • Design Director
    Oskar Andersson, Maria Glansén
  • Account Manager
    Camilla Smids
  • Account Director
    Anna Sparredal
  • Designer
    Daniel Koning
  • Reklambyrå
    Forsman & Bodenfors
  • Art Director
    Karl Risenfors, Andreas Malm
  • Copywriter
    Rikke Jacobsen, Karolina Widell
  • Fotograf
    Daniel Blom Photography