Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Allt för att utrota hungern.

Varje vår genomför Svenska kyrkan en stor insamlingskampanj, delvis genom gräsrotsaktiviteter som loppisar, auktioner, bullbak och lotteriförsäljning på församlingsnivå. I år kompletterar vi detta med en möjlighet för vem som helst att göra sig av med sitt överflöd till förmån för de som svälter. Genom ett unikt samarbete med Tradera och Payson kan man sälja grejer på Tradera och låta pengarna gå raka vägen till Svenska kyrkans arbete.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    John Bergdahl
  • Byråproducent
    Magnus Kennhed
  • Copywriter
    Anna Qvennerstedt
  • Formgivare
    Johanna Hofman-Bang
  • PR-konsult
    Lina Thomsgård
  • Producent
    Rickard Edholm
  • Produktionsledare
    Nicole van Rooij Ekström
  • Projektledare
    Leif Sorte
  • Regissör
    Gustav Johansson
  • Uppdragsgivare
    Claes Anckarman, Mattias Nihlgård
  • Web Director
    Johan Wingård
  • Webbproducent
    Peter Gaudiano
  • Samarbetspartners
    Tradera och Payson