Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Bidragsbeskrivning:
Enligt väg- och transportforskningsinstitutet orsakas 1 av 5 bilolyckor på grund av trötthet. Hur kan McDonald’s få bilföraren att förstå att en kopp kaffe kan vara det enskilt effektivaste botemedlet mot trötthet? Genom att lansera kaffe som den senaste innovationen inom alerthet.
Arbetsgrupp
- Business Director
Johan Ljungman, Peter Kamstedt - Account Director
Johan Molitor - Account Manager
Fabian Grau, Carl-Johan Hallerström - Copywriter
David Alledal, Stefan Gustafsson - Art Director
Simon Higby - Projektledare
Jeanette Ytterman - Strategic planner
Christian Budtz - Produktionsbolag
Flickorna Larsson - Uppdragsgivare
Claes-Göran Jönsson, Annika Östlund, Jeff Jackett, Jenna Fraggstedt