Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Anti sleep assist

Bidragsbeskrivning:
Enligt väg- och transportforskningsinstitutet orsakas 1 av 5 bilolyckor på grund av trötthet. Hur kan McDonald’s få bilföraren att förstå att en kopp kaffe kan vara det enskilt effektivaste botemedlet mot trötthet? Genom att lansera kaffe som den senaste innovationen inom alerthet.

Arbetsgrupp

  • Business Director
    Johan Ljungman, Peter Kamstedt
  • Account Director
    Johan Molitor
  • Account Manager
    Fabian Grau, Carl-Johan Hallerström
  • Copywriter
    David Alledal, Stefan Gustafsson
  • Art Director
    Simon Higby
  • Projektledare
    Jeanette Ytterman
  • Strategic planner
    Christian Budtz
  • Produktionsbolag
    Flickorna Larsson
  • Uppdragsgivare
    Claes-Göran Jönsson, Annika Östlund, Jeff Jackett, Jenna Fraggstedt