Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Bara mjölk smakar mjölk

Motivering:
Guldägget i integrerat delas ut till ”Bara mjölk smakar mjölk”. I en tid när det mesta ifrågasätts, utmanas och synas ner på minsta söm, påminner Arla oss vad det egentligen handlar om. Kampanjens olika delar är bokstavligen en käftsmäll till alla de som börjat tvivla på mjölkens förträfflighet och självklara plats i Svenskens vardag.

Arbetsgrupp

  • Creative Director, Åkestam Holst NoA
    Magnus Jakobsson
  • Client Director, Åkestam Holst NoA
    Jenny Kaiser
  • Account Manager, Åkestam Holst NoA
    Albin Muji
  • Copywriter, Åkestam Holst NoA
    Rickard Beskow
  • Art Director, Åkestam Holst NoA
    Michal Sitkiewicz
  • Planner, Åkestam Holst NoA
    Karl Andersson
  • Head of planning, Åkestam Holst NoA
    Jerker Winther
  • Motion Designer, Åkestam Holst NoA
    Kenna Magnusson
  • PR Strategist, Åkestam Holst NoA
    Ida Persson
  • Digital Strategist, Åkestam Holst NoA
    Hanna Brochs
  • Agency Producer, Åkestam Holst NoA
    Leila Widgren
  • Regissör, Giants & Toys
    Sara Haag
  • Giants & Toys
    Produktionsbolag
  • BKRY NoA
    Produktionsbyrå