Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Berättarministeriet öppnar sina första skrivarverkstäder till hösten, i Stockholm och Södertälje. Inför detta behövs ett stort antal volontärer. Då det inte finns pengar till en traditionell kampanj, gjordes ett experiment där en sjätteklass från Hovsjö i Södertälje tog över ett hundatal bloggar och twitterkonton under en dag. Ett sätt att manifestera idén med Berättarministeriet: att ge barn en röst. Och någon som lyssnar. (I det här fallet över en miljon människor.)
Arbetsgrupp
Art Director Silla Levin
Copywriter Anna Qvennerstedt
Formgivare Åsa Plahn
Produktionsledare Marta Jacobson
Projektledare Lina Engler
Uppdragsgivare Åsa Lovén, Karin Hansson, Dilsa Demirbag-Sten