Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Bli ditt andra jag

Bidragsbeskrivning:
Ett par nya glasögon kan vara startskottet till en helt ny stil. Och kanske ett helt nytt liv. Så välj dina nya glasögon med omsorg…

Motivering:
Hur säljer man glasögon? På att de gör dig snyggare, på att du får två bågar till priset av en eller på att du kommer att se bättre? Eller så gör man det större. Man hävdar – och för i bevis – att rätt glasögon faktiskt kan förändra ditt liv. Med rätt glasögon kan bli ditt andra jag, ditt rätta jag. Och ju mer man ser av den här filmserien, desto mer övertygad blir man.

Arbetsgrupp

  • Copywriter
    Johannes Ivarsson
  • Art Director
    Alexander Fredlund
  • Projektledare
    Robert Schelin
  • Produktionsledare
    Ulrika Sörensen
  • Creative Director
    Kalle Widgren
  • Formgivare
    Ingrid Wallmark Hjerpe
  • Marknadsdirektör
    Peter Herte
  • Marknadskoordinator
    Helena Gregory
  • Marknadschef
    Linda Härlin
  • Merchandiser
    Hélène Sommerfelt
  • Produktionsbolag
    B-Reel
  • Regissör
    Anders Hallberg
  • Producent
    Lars Nordenson
  • Kompositör
    Max Kiusalaas