Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Bönekampanj

I höst lanserades bönewebben, en plats på nätet där människor kan be genom att publicera sina egna böner och ta del av andras.
Varje vecka bärs bönerna från bönewebben fram i landets
domkyrkor. I Stockholms stift som regel i en förbönsmässa i Storkyrkan på lördagsförmiddagar.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    John Bergdahl
  • Byråproducent
    Charlotte Most
  • Copywriter
    Anna Qvennerstedt, Robert Lund
  • Creative Director
    Niklas Fransson
  • Formgivare
    Nina Andersson
  • Produktionsledare
    Sanna Kander
  • Projektledare
    Anna Axelsson, Leif Sorte
  • Webbproducent
    Deji Odulate
  • Övrigt
    Webbkreatör Anton Robsarve, Johan Sundhage, Micke Eidenberg, Fredrik Werneholm