Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager > Gästlista till årets nomineringsvernissager >

Conrad Mullvad

Hur säljer man mullvadsskrämmor via radio? Med en annorlunda och humoristisk copy höjdes kännedomen om denna för villaägare oumbärliga produkt. För vem vill få sin gräsmatta eller husgrund förstörd?

Arbetsgrupp

  • Copywriter
    Johan Smith, Tommy Papp
  • Producent
    Johan Smith