Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Craft a Western Whopper

Motivering:
Hur når man någon som gömmer sig i ett spel bakom en datorskärm? Vi har sett många exempel på hur aktörer har manipulerat spel och skapat egna för att få uppmärksamhet i gaming communities. Men ibland kan det vara mycket enklare än så. Som att använda en faktisk funktion i ett populärt spel, och transformera en genuin digital spelupplevelse till en genuin fysisk matupplevelse. Det må låta enkelt, men är briljant. Det är guld värt.

Arbetsgrupp

  • ECD, INGO
    Björn Ståhl
  • AD, INGO
    Max Hultberg
  • Copy, INGO
    Magnus Ivansson
  • Planner, INGO
    Simon Stefansson
  • Creative developer, INGO
    Stefan Kindgren
  • Final art, INGO
    Åsa Eklund
  • Produktionsledare, INGO
    Erik Karlsson
  • Country Manager, Verizon media
    Susanne Persson
  • VD, MSL
    Sara Hemmingsson
  • VD, Burger King
    Iwo Zakowski
  • Marknadskoordinator, Burger King
    Erica Mattsson