Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Dead Men

TV-serier har blivit ett allt större fenomen de senaste åren, och så även bland ungdomar. I flera av serierna röks det väldigt mycket. Men bakom den ofta glamorösa och coola ytan finns ett dödligt djup. Varje dag dör fortfarande ca 20 människor i Sverige på grund av rökningsrealaterade sjukdomar.

När möjligheten att annonsera i Expressens TV-bilaga uppkom föll sig lösningen helt naturligt.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Fredrik Forsling
  • Illustratör
    Fredrik Forsling
  • Kundansvarig
    Fredrik Söderhielm
  • Originalare
    Bertil Israelsson
  • Repro
    Bertil Israelsson