Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Det är mycket nu

I en tid då vi bombarderas av intryck, information och dåliga nyheter är det lätt att stänga av och sluta bry sig. Krig och elände blir till slut bara en nyhet i mängden och en del av ett brus som blir allt enklare att sålla bort. I den här kampanjen ville Försvarsmakten visa förståelse för hur svårt det är att engagera sig dessa dagar, men samtidigt göra en invit till de som orkar bry sig ändå. Spotarna sändes på hel- och halvtimmar på bl.a. Mix, Rix FM, NRJ och var del av en integrerad kampanj med syfte att rekrytera folk till GMU, en grundläggande militär utbildning och det första steget mot ett jobb inom Försvaret.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Daniel Mencák, Joakim Khoury
  • Copywriter
    Daniel Vaccino
  • Creative Director
    Fredrik Simonsson, Magnus Jakobsson
  • Kundansvarig
    Jacob Sandström
  • Planner
    Cornelia Wangel
  • Produktionsledare
    Tina Munck
  • Projektledare
    Sandra Kaludjercic Bergman
  • Uppdragsgivare
    Annika Ivner, Magnus Tegsved