Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Googla Mjölk

Motivering:

Jaha, här gick man och trodde att integrerad kommunikation gick ut på att i alla tänkbara kanaler basunera ut hur bra produkten är. Men så kommer här några intelligenta rackare och visar att det kan vara precis tvärtom. Att det istället kan innebära att uppmana folk att skapa sig en egen uppfattning. På ett snyggt och enkelt sätt dessutom. Ja, det finns inget annat att göra än att överräcka årets guldägg i integrerad kommunikation till havreföretaget Oatly.

Arbetsgrupp

  • Uppdragsgivare, Oatly
    Toni Petersson
  • Copywriter/Director/Uppdragsgivare, Oatly Inhouse
    John Schoolcraft
  • Projektledare, Oatly Inhouse
    Jennie Östholm
  • Full Service Agency
    Forsman & Bodenfors
  • Art Director
    Lars Elfman
  • Copywriter
    Martin Ringqvist
  • Designer
    Christoffer Persson
  • Projektledare
    Jerk Zander
  • Produktionsledare
    Jenni Füleki
  • PR Strateg
    Robert Johnsson
  • Produktionsbolag
    F&B Factory
  • Mediebyrå
    Starcom
  • Projektledare
    Charlotta Wallqvist
  • Print/OOH planerare
    Maja Karlsson
  • Digital Planerare
    Andreas Granath