Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Hermès 2013

In 2013, the only Hermès store in Sweden expanded their selling area and hence also their visual display window units. We got the exclusive mission to take care of all window display for the year, under the theme of sport and creativity.
Weighing heavy on the craftmanship, elegance yet playfulness of the Hermès brand, we produced four visual installations; the new opening of the store, a summer campaign, fall campaign and finally a christmas campaign.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Saba Gedda
  • Creative Director
    JoAnn Tan
  • Kundansvarig
    Cilla Winbladh
  • Projektledare
    Linus Gottfridsson
  • Uppdragsgivare
    Hermès Stockholm/DSE
  • Övrigt
    Senior Visual Merchandiser: Ulf Modén, Hantverk: Kaj Primus, Moa Möller, Maja Sthål Petersen, Valentina Valcic