Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

I allra sista minuten

Uppdrag:
I ett myller av aktörer på marknaden som erbjuder sista minuten resor ville Ticket sticka ut och visa att drömresan hos dem är närmare än man tror.

Lösning:
Anpassade annonser i utvalda magasin där man låter läsaren upptäcka att modellen i resereklamen läser samma nummer som läsaren själv håller i handen. Ett nytt sätt att visa att drömresan aldrig är långt borta – och att en sista minuten-biljett från Ticket är vägen dit.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Erik Dagnell, Johan Gustafsson
  • Copywriter
    Erik Wingfors, Petter Dixelius
  • Creative Director
    Johan Jäger
  • Fotograf
    Sven Prim
  • Originalare
    Jon Palmqvist, Carl Cassel
  • Produktionsledare
    Jessica Wastenson
  • Projektledare
    Jan Casserlöv