Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

In An ABSOLUT World

IN AN ABSOLUT WORLD invites all sorts of visionaries – from big name celebrities to consumers – to come up with their own vision of an ABSOLUT WORLD. If the vision is interesting enough ABSOLUT will try and make it a reality. The site, or campaign hub, itself is a vision of what a website can be – made in real 3D, with real physics.

All visions – both realized and unrealized – is gathered on the IN AN ABSOLUT WORLD website for people to vote and comment on. This is also the place for submitting your own vision.

Arbetsgrupp

  • 3D
    Ola Persson
  • Art Director
    Jacob Åström, Jakob Nielsen
  • Copywriter
    Deborah Moss
  • Creative Director
    Ted Persson, Fredrik Carlström
  • Designer
    Jacob Åström, Jakob Nielsen
  • Kundansvarig
    Magnus Wålsten
  • Musik
    Jonas Quant
  • Planner
    Mikael Zetterberg, Saher Sidhom
  • Produktionsledare
    Jocke Wissing, Eva Nilsson
  • Projektledare
    Charlotta Rydholm, Kaj Bouic
  • Uppdragsgivare
    Jesper Andreasson, Ulrika Lövdahl, Clare Kanter, Ian Crystal, Patric Blixt, Anna Laestadius
  • Webbproducent
    Carlos Ulloa