Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Innan är det aldrig för sent.
Konsekvenskedjor är komplicerade. Både i verkligheten och att försöka förmedla. Men ändå måste ju Stockholms Stadsmission försöka just förmedla det när verkligheten är som den är nu. Den här kampanjens kedja börjar med att många barnfamiljer inte längre kan betala räkningarna. Många går då sönder under pressen och om de inte betalar hyran, blir de i slutändan vräkta från sina hem. När familjernas barn förlorar hemmets och familjelivets struktur inleds en dominoeffekt. Där det ena lätt leder till det andra. Ett eskalerande utanförskap som ofta blir livslångt och kommer att medföra ett stort mänskligt lidande. Men innan är det aldrig för sent.
Arbetsgrupp
- Teamchef marknadskommunikation
Lotta Sydäng Melin, Stockholms Stadsmission - Marknadschef
Mikael Sallander Hallman - Ansvarig privatgivare och analys
Anders Ståhl - Insamlingschef
Johan Uggla - Kommunikationschef
Maria von Sydow - Art Director
Elin Hjelte, TBWA Stockholm - Copywriter
Kalle Håkanson - Copywriter
Svante Ahlman - Creative Director
Alexander Fredlund - Grafisk formgivare
Fanny von Pongracz - Planner
Frans Dino - Projektledare
Jörn Arnell - Produktionsledare
Pernille Nylén Janze - Director
Farzad Farzaneh, Giant & Toys - DOP
Axel Pettersson - Executive Producer:
Christian Rehnfors - Producer
Alina Rydbeck - Production Manager
Alina Grön - Set Designer
Johan Broomé - Stylist
Amanda Mbalire - Make Up
Daniela Mengarelli - Casting
Vanessa Dime - Editor
Anders Abrahamsson Mølgaard - Online
Olle Black & Evelina Åström - Grade
Kajsa Kiuttu - Soundmix
Johan Johnsson - Composer
Daniel Fagerström - Vocals
Nina Kinert