Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Knullträdet

Bakgrunden till kampanjen Knullträdet är att klamydia är den vanligaste könssjukdomen och antalet fall ökar för varje år. Det har hellre aldrig funnits så många hivsmittade i Sverige som nu.

Syfte med filmen är att folk ska börja tänka på hur många de legat med egentligen. Om en person har haft oskyddat sex med X personer, så blir ändå antal personer man legat med högre, sett ur en infektionsnivå.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Emma Eriksson
  • Copywriter
    Claes Kjellström
  • Fotograf
    Hoyte van Hoytema
  • Producent
    Martin Ronström
  • Produktionsledare
    Johanna Jöhncke
  • Projektledare
    Gustaf Sehlstedt
  • Regissör
    Mikael Marcimain