Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Mellandagarna kretsar kring konsumtion. Det är sedan gammalt. Varumärken och återförsäljare slåss om att erbjuda fetaste rean och vi triggas att köpa saker vart vi än fäster blicken. I en tid när allt handlar om att konsumera gjorde vi tvärtom och uppmanade människor att swisha i stället. För dem vars verklighet kretsar mindre kring att jaga rabatter och mer om att överleva.
Arbetsgrupp
Teamchef marknadskommunikation Lotta Sydäng Melin, Stockholms Stadsmission
Ansvarig privatgivare och analys Anders Ståhl, Stockholms Stadsmission
Insamlingschef Johan Uggla, Stockholms Stadsmission
Kommunikationschef Maria von Sydow, Stockholms Stadsmission
Chef Marknad Mikael Sallander Hellman, Stockholms Stadsmission
Art Director Elin Hjelte, TBWA Stockholm
Copywriter Kalle Håkanson, TBWA Stockholm
Copywriter Svante Ahlman, TBWA Stockholm
Art Director Anton Holmstrand, TBWA Stockholm
Art Director Elin Johansson, TBWA Stockholm
Art Director Hanna Lundberg, TBWA Stockholm
Creative Director Alexander Fredlund, TBWA Stockholm
Grafisk formgivare Fanny von Pongracz, TBWA Stockholm
Projektledare Jörn Arnell, TBWA Stockholm
Produktionsledare Pernille Nylén Janze, TBWA Stockholm
Copywriter Michael Oesterreich, Berghs School of Communication
Art Director Samuel Litström, Berghs School of Communication