Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Mellandagsrealism

Mellandagarna kretsar kring konsumtion. Det är sedan gammalt. Varumärken och återförsäljare slåss om att erbjuda fetaste rean och vi triggas att köpa saker vart vi än fäster blicken. I en tid när allt handlar om att konsumera gjorde vi tvärtom och uppmanade människor att swisha i stället. För dem vars verklighet kretsar mindre kring att jaga rabatter och mer om att överleva.

Arbetsgrupp

  • Teamchef marknadskommunikation
    Lotta Sydäng Melin, Stockholms Stadsmission
  • Ansvarig privatgivare och analys
    Anders Ståhl, Stockholms Stadsmission
  • Insamlingschef
    Johan Uggla, Stockholms Stadsmission
  • Kommunikationschef
    Maria von Sydow, Stockholms Stadsmission
  • Chef Marknad
    Mikael Sallander Hellman, Stockholms Stadsmission
  • Art Director
    Elin Hjelte, TBWA Stockholm
  • Copywriter
    Kalle Håkanson, TBWA Stockholm
  • Copywriter
    Svante Ahlman, TBWA Stockholm
  • Art Director
    Anton Holmstrand, TBWA Stockholm
  • Art Director
    Elin Johansson, TBWA Stockholm
  • Art Director
    Hanna Lundberg, TBWA Stockholm
  • Creative Director
    Alexander Fredlund, TBWA Stockholm
  • Grafisk formgivare
    Fanny von Pongracz, TBWA Stockholm
  • Projektledare
    Jörn Arnell, TBWA Stockholm
  • Produktionsledare
    Pernille Nylén Janze, TBWA Stockholm
  • Copywriter
    Michael Oesterreich, Berghs School of Communication
  • Art Director
    Samuel Litström, Berghs School of Communication