Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Recreate Packaging 2016

Motivering:

Det ter sig både självklart och överraskande – när ett papperskonstverk får prisa innovation av papper. Det lilla skräpet, uppförstorat och därmed betydelsefullt som en hyllning till den kreativa processen – till det som tar tid, som måste skrivas och ritas om, som måste vässas. Det är vad ett pris bör vara; magiskt, lustfyllt, vackert och begärligt. Resultatet är ett pris för ett pris.

Arbetsgrupp

  • Design
    Bea Szenfeld AB
  • Creative Director
    Bea Szenfeld
  • Art Director
    Robin Grann
  • Reklambyrå
    River
  • Creative Director
    Zeke Tastas
  • Projektledare
    Helena Bäcklund
  • Produktionsledare
    Jessica Stiller