Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Rekrytering 2009

Sajten är navet för rekryteringskampanjen med nio personlighetstester som kräver både tålamod och okonventionellt tänkande. Tester som inte alltid är vad de verkar vara. Självkännedom, varseblivning och mental styrka sätts på prov. Vissa tester är till och med omöjliga att lösa eller får allvarliga moraliska konsekvenser. Testet följs av en ”debrief” som kopplar testerna till förmågor som krävs för att bli officer. Sedan slussas man vidare till rekryteringsportalen och ansökan.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Simon Mogren, Fredrik Lund, Fredrik Simonsson
  • Copywriter
    Linus Östholm, Patrick Dry, Magnus Jakobsson
  • Executive Creative Director
    Andreas Dahlqvist
  • Formgivare
    Pärmartin Jonsson
  • Ljud
    DinahMoe
  • Planner
    David Sandström
  • Produktionsledare
    Tina Munck
  • Projektledare
    Thomas Brenemark
  • Uppdragsgivare
    Carl-Johan Herolf, Magnus Tegsved
  • Webbproducent
    Pontus Kindblad