Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Sagolik skoprovning

Om Askungen hade tappat sin sko idag, hur hade Prinsen gått tillväga för att hitta dess rätta ägare? Naturligtvis hade han efterlyst henne på Facebook vilket var precis vad vi gjorde i samband med NKs sagoinspirerade höstkampanj Sagolika Skapelser.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Pia-Maria Falk, Rickard Villard, Lina Elfstrand, Joakim Norman, Julia Stenius
  • Copywriter
    Henning Wijkmark
  • Creative Director
    Villard/Bartholf
  • Originalare
    Anette Söderberg, Mimmi Wägerth
  • Produktionsledare
    Tina Lindkvist
  • Projektledare
    Pelle Holm
  • Uppdragsgivare
    Karin Högman, Louise Löfgren
  • Övrigt
    Flash: Daniel Isaksson, Flash: Mani Sancho-Ortez