Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

SAS Globe of Fortune

Vart som helst med vem som helst?

För att sparka igång flyglusten på Facebook och få upp ögonen för såväl otippade destinationer som reskamrater – skapade vi det skandinaviska lyckohjulet SAS Globe of Fortune.

Du får 10 snurr. Är du tillräckligt spontan så motiverar du käckt varför ni skall ha resan och tävlar sen om just din resa. Om inte, så finns chansen att vinna då dina Facebook-kompisar snurrar. Med andra ord så tjänar du på att dela med dig.

Kampanjen pågick i 12 dagar (av en händelse – precis samtidigt som SAS jätteförsäljning av lågprisbiljetter på alla tävlingens destinationer.)

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Dennis Rosenqvist
  • Copywriter
    El Guapo
  • Creative Director
    Anders Gustafsson
  • Designer
    Anders Johansson, Joakim Khoury
  • Produktionsledare
    Axel Widén
  • Projektledare
    Robert Waern
  • Visualizer/Produktionsdesigner
    Jörgen Bengtsson