Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Say Blue

Bidragsbeskrivning:
Gina Tricots höstkampanj var en hyllning till den olyckliga kärleken. Hubben i kampanjen var en film i 360° där man som tittare kan navigera sig runt i filmen genom att röra mobilen. Här fick man följa tre kärlekspar och hur deras relationer föds och tar slut. Filmen är ett sätt att kombinera musik, bild och teknik på ett sätt som håller hög modemässig kvalitet.

Arbetsgrupp

  • Account Manager
    Julia Björk, Cattis Håkansson
  • Creative Director
    Tove Langseth, Olle Langseth
  • Art Director
    Lina Elfstrand, Patrik Pagreus, Tove Langseth
  • Copywriter
    Emelie Lenning, Olle Langseth
  • Business Director
    Paul Morel
  • Digital Director
    Jojo Brännström
  • Tech/experience direction
    Sebastian Otarola, Johan Olsson
  • Graphic Designer
    Katarina Streiler
  • Produktion av 360°-film
    Indio
  • Producent
    Johan Lindström
  • Regissör
    Philippe Tempelman
  • Fotograf
    Hasse Nielsen
  • Produktionsbolag
    Camera Link
  • Inhouseavdelning
    Gina Tricot
  • Produktion av casefilm
    Tim Karmskog
  • Art Buyer
    Linda Jansson
  • Postproduktion
    Mediamonks
  • Byråproducent
    Mattias Coldén