Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >
Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >
Skosnörekampanjen
- Kategori: Direktkommunikation
- År: 2000
- Valör: Diplom
- Uppdragsgivare: BRIS
- Byrå: TBWA
Arbetsgrupp
- Art Director
Enis Püpülek - Copywriter
Anna Qvennerstedt, Johan Holmström - Produktionsledare
Susanne Janson - Projektledare
Gustaf Sehlstedt - Uppdragsansvarig
Göran Harnesk