Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Smaka på framtiden!

Bidragsbeskrivning:
Sibyllas nya pommes gästspelade under november 2014, och om kunderna gillade dem så skulle de komma tillbaka för att stanna under våren 2015. Ett gästspel från framtiden helt enkelt. Därför började vi med att döpa om pommesen till ”Future Fries”. Men eftersom varken vi på byrån eller någon på Sibylla egentligen vet så mycket om framtiden, kontaktade vi sierskor och medium för att ta reda på mer om framtidens pommes frites. Vi ringde diverse spålinjer, och tog hjälp av David Sundin som fick sköta snacket och försökte få ut den bästa infon från de olika spåtanterna. Radioreklamen är alltså inte baserad på manus, utan helt spontan.

Arbetsgrupp

  • Produktionsledare
    Susanna Svedjeholm
  • Projektledare
    Magnus Tengzelius
  • Planner
    Cecilia Besserer
  • Art Director
    Lina Brunzell, Jörgen Berglund
  • Copywriter
    Katja Janford, Petter Nylind


  • Junior Planner
    Tomas Lilja
  • Marknadschef
    Lena Lundvall
  • Spådam och sierska
    Vivian Eklöf