Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

The 3D Printed Meatballs

Under Prideveckorna i Sverige valde vi att addera en oväntad twist på klassikern korv-med-bröd. Låt oss presentera: korv med korv och bröd med bröd. Ett gott erbjudande i dubbel bemärkelse, där delar av intäkterna skänktes till Regnbågsfondens viktiga arbete. Välkommen att testa, oavsett vem eller vad du är sugen på.

Arbetsgrupp

  • Kundansvarig
    Andreas Engstrand, INGO
  • Produktionsledare
    Marie Pohl, INGO
  • Art Director
    Johanna Johansson, INGO
  • CCO
    Björn Ståhl, INGO
  • Copywriter
    David Lundgren, INGO
  • Head of strategy
    Simon Bäckelin, INGO
  • Final Art
    Kalle Garmark, INGO
  • Final Art
    Maria Dubeck, INGO
  • Agency producer
    Markus Ahlm, Colony
  • Director
    Peter Hansson, FLX Film
  • Producer
    Signe Falk, FLX Film
  • Business Director
    Rosie Conboy, Ogilvy PR UK
  • Managing Director
    Nicola Dodd, Ogilvy PR UK
  • Account Manager
    Christian Stevens , Ogilvy PR UK
  • Account Manager
    Anita Wu , Ogilvy PR UK
  • Employer Brand leader
    Karen Rivoire, IKEA
  • Global HR Prject Lead / Digital & IT
    Marius Rigau , IKEA
  • CCO IKEA Range & Marcom
    Linus Karlsson , IKEA
  • Chief Imagination Officer
    Aisha Johnson, IKEA