Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

The Humanium Metal Initiative

Motivering:
En design som tydligt kommunicerar, skapar en känsla och som ger en konkret effekt. Det är genomarbetat, visuellt och långsiktigt. Vi ser kraften och möjligheterna i att följa en designutveckling i flera led. The Humanium Metal tänjer också gränserna för hur man traditionellt definierar design, vidgar begreppet och visar på vilken kommunikativ kraft design har. Ett bidrag som kan beskrivas med två ord: Kraftfullt och Hållbart.

Arbetsgrupp

  • Executive Creative Director
    Johan Pihl
  • Art Director
    Harald Hammar
  • Creative Director
    Magnus Jakobsson
  • Creative Director
    Kalle Söderqvist
  • Copywriter
    Adam Reuterskiöld
  • PR
    Digge Zetterberg Odh
  • PR
    Ida Persson
  • Planner
    Kaj Bouic
  • Client Director
    Jacob Odqvist
  • Creative
    Johan Öhrn
  • Creative
    Karl Sundin
  • Agency Producer
    Julia Staberger
  • Client Director
    Anders Ullstrand
  • Chief Technical Officer
    Daniel Skantze
  • Developer
    Alexander Svensson
  • Creative
    Mårten Magnusson
  • Web Developer
    Alex Picha
  • Photographer
    Erik Hagman
  • Copywriter
    Fredrik Dahlberg
  • Copywriter
    Randy Gosda
  • Developer
    Cristoffer Overgaard
  • Developer
    Peter Norbeck
  • PR
    Ida Persson
  • Web Developer
    Kalle Peterz