Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Tuggummit

Print- och utomhuskampanj vars syfte var att skapa intresse kring och anmälningar till Balettakademiens kurser i streetdance.

Detta var den första delen av tre i en kampanj som belyste Balettakademiens kursverksamhet utanför den klassiska baletten. (Streetdance, jazzdans och modern dans).

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Kalle dos Santos, Josephine Wallin
  • Copywriter
    Niclas Carlsson
  • Creative Director
    Niclas Carlsson
  • Fotograf
    Bisse Bengtsson, Adamsky
  • Originalare
    Calle Reimers
  • Produktionsledare
    Margaretha Ekstrand-Almér
  • Projektledare
    Mikaela Rönnberg
  • Retusch
    Kristian Ekeblom
  • Uppdragsgivare
    Mona Lanneskog
  • Övrigt
    Make up: Kristin Good, Art buyer: Ulrika Dalin