Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Upptäck vad din signatur kan göra för klimatet

Event
Signaturkampanjens eventturné hade som uppgift att göra alla 230 000 individers signaturer synliga i de miljöer där besluten faktiskt tas. Att tydliggöra engagemanget för klimatmanifestet, och motivera beslutsfattare att ta de rätta besluten för klimatet.

Turnén gick genom Bryssel, Berlin, Hamburg, Köpenhamn, Stockholm , Warszawa och landande till slut i Poznan vid FN:s klimatmöte.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Alexander Fredlund, Petter Lublin
  • Copywriter
    Martin Ericson, Mats Brun
  • Creative Director
    Håkan Engler
  • Designer
    Johan Hedberg, Niclas Svensson
  • Fotograf
    Carl - August Savgård, Anton Ahlenius
  • Originalare
    Jesper Kewenter
  • Planner
    Jonas Sjöström, Karl Wikström
  • Postproduktion
    Anton Ahlenius
  • Producent
    Lennart Söderberg
  • Produktionsledare
    Sara Bergström
  • Projektledare
    Peter Preisler, Rasmus Rantil
  • Uppdragsgivare
    Vattenfall AB
  • Övrigt
    Carina Fock, Voice over/Min Stämma