Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
6 av 10 svenskar har utsatts för övertalningsförsök att dricka mer än de tänkt sig. 8 av 10
säger att det upplevt att det finns en förväntan att dricka alkohol i sociala sammanhang.
Normen har helt enkelt blivit att dricka. Det är de som inte dricker som ifrågasätts.
Detta är bakgrunden till årets eftertankekampanj från IQ.
Arbetsgrupp
- Art Director
Ted Mellström - Byråproducent
Magnus Kennhed - Copywriter
Jacob Nelson - Formgivare
Ellinor Bjarnolf/Viktor Brittsjö - Fotograf
Askild Vik Edvardsen - Postproduktion
Joakim Pietras (Offline), Henri Pulla (Online) Johan Isaksson (Ljud) - Producent
Exekutiv producent: Calle Isberg, Christian Rehnfors - Produktionsledare
Helena Lignell - Projektledare
Maria Bergkvist