Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Var god ring ej

Bidragsbeskrivning:
Taxi Stockholm har jobbat hårt på sin nya app och vill försöka få fler att boka sin resa genom den. Det hade varit ekonomiskt lönsamt för dem. Tyvärr har de så pass bra telefonväxel att många kunder inte ser ett behov av att byta till appen. Det är som att enda sättet att få folk att byta är att göra telefonväxeln sämre. Och det är just utifrån denna premiss som vi skapade våra fyra spottar.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Frank Hollingworth
  • Copywriter
    Christoffer Dymling
  • Art Director
    Josephine Wallin
  • Kundansvarig
    Sunit Mehrotra
  • Projektledare
    Peter Preisler
  • Produktionsledare
    Lena Ivarsson
  • Strateg/Planner
    Per Wilson
  • Planner
    Victor Söderberg
  • Marknadsdirektör
    Carina Herly
  • Produktionsbolag
    Flickorna Larsson