Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Hur beskrivs en parfym bäst på bild? Kanske genom att visa upp hur den förändrar det intryck som du gör. En doft kan accentuera och framhäva olika drag i en personlighet. Vi lät samma modell i samma pose uttrycka essensen ur vårens olika doftnyheter genom att förändra ljus, bakgrund, hår och make.
Arbetsgrupp
AD-assistent Evelina Nevréus
Art Director Johan Wilde
Copywriter Per Forssberg/Johanna Reis
Creative Director Petter Ödeen
Formgivare Beatrice Sztanska
Fotograf Jesse Laitinen / MINK MGMT
Producent Helena Modin / Miine
Produktionsledare Cilla Beckeström, Elisabeth Philipson
Projektledare Jan Lindforss
Repro Linjepunkt
Retusch Linjepunkt
Uppdragsgivare Daniel Stipich, Karin Högman, Maja Halling