Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Lanseringskampanj för den nystartade Serviceskolan, SJ Service Academy, vars pedagogik bygger på praktiska övningar och träning i verkliga miljöer.
Alla konkurrenter använder sig av ett homogent b2b uttryck där människor med uppdragna skjortärmar står framför whiteboards med trevliga leenden och skakar hand.
I de här annonserna driver SJ Service Academy med sig själva och branschen genom att använda sin egen personal i samma slags överdrivna säljarmanér men samtidigt kommunicera det unika i deras pedagogik genom något udda rubriker.
Syftet var att uppmärksamma SJ Service Academy som en ny serviceskola med ett lite annorlunda sätt att se på hur serviceutbildningar bör utformas.
Målgruppen var personalchefer samt personer som bestämmer över personalutbildningar på företag.
Arbetsgrupp
- Art Director
Lotta Ågerup - Copywriter
Pontus Ekström - Creative Director
Frank Hollingworth - Fotograf
Petrus Olsson - Kundansvarig
Sunit Mehrotra - Planner
Per Wilson, Anna Nordell, Lia Forslund - Produktionsledare
Lena Ivarsson - Projektledare
Lina Söderqvist - Uppdragsgivare
Maria Höglund, Maria Ling, Olle Lundström