Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Vissa frågor har inga enkla svar

Bidragsbeskrivning: Annonserna bygger på autentiska frågor som barn har haft när de har hört av sig till Bris. De som ringer får prata med utbildade socionomer som vet hur man lyssnar, och som kan hjälpa till med att svara och om det behövs hänvisa vidare till andra personer i barnens närhet. Eftersom Bris är en ideell organisation så är de helt beroende av ekonomiskt stöd från företag och privatpersoner för att kunna bedriva sin verksamhet.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Erik Dagnell
  • Copywriter
    Per Forssberg
  • Formgivare
    Beatrice Sztanska
  • Produktionsledare
    Malin Boustedt, Ida Tenggren
  • Projektledare
    Andreas Engstrand

  • Creative Director
    Petter Ödeen
  • Fotograf
    Olivia Jeczmyk
  • Papersillustratör
    Fideli Sundqvist
  • Retusch
    Helena Perminger
  • Uppdragsgivare
    Silvia Ernhagen, Kattis Ahlström