Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > 
                
                    50/50
                    - Kategori: Innovation
- År: 2020
- Valör: Silverägg
- Uppdragsgivare: Burger King
- Byrå: INGO Sthlm
 
                Arbetsgrupp
- ECD, INGO Sthlm
 Björn Ståhl
- Art Director, INGO Sthlm
 Max Hultberg
- Copywriter, INGO Sthlm
 Magnus Ivansson
- Account Director, INGO Sthlm
 Rickard Allstrin
- Account Manager, INGO Sthlm
 Mia Melani
- Agency Producer, INGO Sthlm
 Pia Dueholm
- Tech Director, INGO Sthlm
 Stefan Kindgren
- Graphic Designer, INGO Sthlm
 Karolina Fellenius
- Graphic Designer, INGO Sthlm
 Åsa Eklund
- Head of Strategy, INGO Sthlm
 Simon Stefansson
- GM, Burger King
 Iwo Zakowski
- CMO, Burger King
 Daniel Schröder
- Head of innovation, Burger King
 Maria Oddbjörn