Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Carl Fredrik Jannerfeldt och Tomas Jonsson

Juryns motivering:
Att uppfinna affärer är vägen till framgång. Och att dessa två ungdomar uppfinner affärer åt sina kunder står bortom allt tvivel. Dom bevisar
på ett påtagligt innovativt sätt att det kanske inte är tio nya stortavlor strösslade med bildbanksbyråbilder föreställande skrattande familjer på somriga
sommarängar som är lösningen på kundens vilja att göra bättre affärer. ”Låt affären vara underhållning. Och låt den, för guds skull, vara minst lika bra som den
underhållning vi kallar bra”, verkar vara deras motto.