Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 >

Rebecka Ståhl, Carl Dalin, Alexander Fredlund & Kalle Widgren

Bidrag: Gör världen mjukare
Byrå: TBWA Stockholm
Uppdragsgivare: Kavli

Motivering

En vill sälja, men inte vara krängig. Prata om något seriöst, men utan att det blir tradigt. En vill beröra folk, på djupet. Förändra, bidra till något större! Vara PK, fast bara exakt så där lagom PK-ig. Och så klart rolig, men gud förbjude att det blir glättigt.

Att göra bra reklam är en konst och ofta en hårfin balansgång. Få klarar den. Eller kan man göra som årets Guldskriftsvinnare och strunta i allt sånt och stötta välgörande ändamål samtidigt som man kränger räkost på tub.

Grattis Kavli – ”Gör världen mjukare”

Arbetsgrupp

  • Copywriter
    Rebecka Ståhl
  • Copywriter
    Carl Dalin
  • Copywriter
    Alexander Fredlund
  • Copywriter
    Kalle Widgren