Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 >

Oskar Pernefeldt

Bidrag: Oatly in Paris
Byrå: Oaytly Department of Mind Control
Uppdragsgivare: Oatly

Motivering

Storslagna spoofs, korvinnovationer, krispiga AI-bilder och supermodeller. I en omgång där flera visade på visuellt spända bågar, så trumfade lekfull kreativitet dem alla.

I år belönas en kampanj vars renhet och finess resulterar i sann perfektion – där en bajamaja som rullas in framför en vägg gör juryn tokiga av avund.

Äntligen kan Guldblicksakademin välkomna – Oskar Pernefeldt!

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Oskar Pernefeldt