Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 >

Parental leave

Motivering

Ekonomiska incitament för att skynda på den omställning vi befinner oss mitt i är en självklarhet. Att Nordens största bank skulle ta fram en ny produkt som innebär att familjer inte behöver betala amorteringar och räntor under föräldraledigheten är inte lika självklart – och just därför särskilt välkommet. Välkommet är också att Parental Leave Mortage gör
det lättare för båda föräldrarna att vara hemma med sina barn. Genom att belöna en innovativ och inspirerande lösning på ett befintligt samhällsproblem med årets Omställningsägg hoppas vi stimulera fler storbolag att agera på ett socialt hållbart sätt för att lojalisera befintliga och attrahera nya kunder. The Parental Leave Mortage från Nordea är ett lysande exempel på hur nyfödda och attraktiva erbjudanden bidrar både till omställning och omsättning.

Arbetsgrupp

  • CEO & CCO
    Andreas Dahlqvist , NORD DDB
  • Copywriter
    Niels Hjorth-Larsen, NORD DDB
  • Art Director
    Kristian Skjoldborg , NORD DDB
  • Nordic Creative Director
    Simon Higby , NORD DDB
  • Creative Director
    Kalle Wallin, NORD DDB
  • Creative Director
    Tim Fremmich Andreasen, NORD DDB
  • Strategy Director
    Jesper Sommer Schjølin, NORD DDB
  • Copywriter
    Markus Malmberg, NORD DDB
  • Production Art Director
    Kai Heinonen, NORD DDB
  • Project Director
    Tuija Elovaara, NORD DDB
  • Client Director
    Lauri Ferrer, NORD DDB
  • Marketing Lead Finland
    Maaretta Kalliokoski, Nordea
  • Marketing Partner
    Tiina Leppänen, Nordea
  • Head of Marketing and Creative
    Jan Bonnevier, Nordea
  • Senior Client Director
    Pernila Berg , NORD DDB