Bidragsbeskrivning:
Ett par nya glasögon kan vara startskottet till en helt ny stil. Och kanske ett helt nytt liv. Så välj dina nya glasögon med omsorg...
Motivering:
Hur säljer man glasögon? På att de gör dig snyggare, på att du får två bågar till priset av en eller på att du kommer att se bättre? Eller så gör man det större. Man hävdar – och för i bevis – att rätt glasögon faktiskt kan förändra ditt liv. Med rätt glasögon kan bli ditt andra jag, ditt rätta jag. Och ju mer man ser av den här filmserien, desto mer övertygad blir man.
Arbetsgrupp
Copywriter
Johannes Ivarsson
Art Director
Alexander Fredlund
Projektledare
Robert Schelin
Produktionsledare
Ulrika Sörensen
Creative Director
Kalle Widgren
Formgivare
Ingrid Wallmark Hjerpe
Marknadsdirektör
Peter Herte
Marknadskoordinator
Helena Gregory
Marknadschef
Linda Härlin
Merchandiser
Hélène Sommerfelt
Produktionsbolag
B-Reel
Regissör
Anders Hallberg
Producent
Lars Nordenson
Kompositör
Max Kiusalaas
Följ Guldägget