Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Change perspective

Inför lanseringen av nya Saab 9-3X omgärdades företaget Saab av svarta rubriker. Vad som först var en lanseringskampanj för en bil, fick snart krav på sig att ta hand om betydligt mer än så. Varumärket blev minst lika viktigt som produkten. Dessutom skulle det hela kläs i en dräkt av stark framtidstro.

Resultatet blev en film som skulle ge emotionell ingång till Saabs perspektiv inom en rad profilerande ämnesområden. Filmen fick hjälp att förmedla sitt budskap av den specialskrivna låten ”The time is now” med Asha Ali.

Produktionsbolaget har varit delaktigt i idéarbetet och ansvarat för regi, inspelning, 3D och postproduktion.

Arbetsgrupp

  • 3D
    Swiss
  • Ljud
    Dinahmoe
  • Musik
    Music Super Circus
  • Regissör
    Alphabetical Order