Comviq bad oss marknadsföra Comviq Kompis i målgruppen 16 - 24. För att låta alla som inte har Comviq Kompis känna hur det är att ringa sina vänner för 0 kr minuten gjorde vi Comviq Kompis till en interaktiv TV - show som sändes live på Comviqs hemsida.
Tittarna klev in i studion genom sin webbkamera bestämde vem lånekompisarna skulle ringa och om vad och fick på sätt känna på sötman av att hålla kontakten för 0 kr minuten.
Tittaren använde sin webbkamera för att tala om för lånekompisarna vem de skulle ringa och om vad.
Arbetsgrupp
Art Director
Ante Stenberg, Daniel Wall, Tomas Jonsson
Copywriter
Carl Fredrik Jannerfeldt , Tom Eriksen
Executive Creative Director
Nicke Bergström
Formgivare
Simon Mårtelius
Produktionsledare
Adrian Nilsson, Marielle Lundqvist
Projektledare
Jonas Bäckström
Webbproducent
Bo Gustavsson, Robert Järvi, Mikael Ring, Thomas Söderlund
Följ Guldägget