Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Facebook Showroom

I samband med att nya IKEA Malmö öppnade gjorde vi en kampanj på Facebook. Uppgiften var att göra något som engagerade och spred sig av sig självt men hela tiden vara relevant och fokusera på IKEA och deras produkter. Utan trams.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Adam Ulvegärde
  • Copywriter
    Robert Lund, Elisabeth Christiansson
  • Formgivare
    Christoffer Persson
  • Fotograf
    Lennart Sjöberg
  • Kundansvarig
    Olle Victorin
  • Produktionsledare
    Ewa Edlund, Elin Sohlberg
  • Projektledare
    Olle Victorin
  • Webbproducent
    Eva Råberg